عرض مشاركة واحدة
  #60  
قديم 06-01-2008, 06:48 AM
انتحار انتحار غير متواجد حالياً
 عضو خاص
 
تاريخ التسجيل: Jun 2005
المشاركات: 5,013

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دااانة البحرين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




((انتحـــار))



يه يه يه حركــــاتهم ال vip
تستـاااااااااهل ياخوووووووووي
وذكرتني باغنية انا كنت بحب المشمش دلوقتي بموت بالمنجا
عاد انت مابعدت عن الاثنين ... اللون صايدك صايدك




وتسلم يالباشا


تقبل مروري اختك دااانة البحرين
لاامفر من
"الحموووضه"
كله من زبوون


مشكووره داانة الميثااق
والفال لكم

__________________

يوزر متقاعد

رد مع اقتباس