عرض مشاركة واحدة
  #73  
قديم 05-10-2010, 04:08 PM
دمعة قهر دمعة قهر غير متواجد حالياً
Banned
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 528

‏?‏?اضحكـ) ولا كل الوجيـــه احترمـها
بعض الوجيه اهينها >بابتسامـــــة <

واطوف "الزلــــــه"وانا مغتنمهـا
يستعجل اللي عاد عنده غشامة

ناس "احتشم" منها وناس "احشمها"
وتزعم اللي يستحق الزعامــــــة

وناس تعلمكـ "الكــرم" من كرمهــــا
وناس توريكـ "الردى" و"الرخامة"

رد مع اقتباس